loading...
>
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close
>

Ayda Jebat undi diri sendiri untuk menang Anugerah Meletop Era.

Walaupun baru sahaja berlalu kehangatan Anugerah Meletop Era,namun gosip dan kabar angin telah mula tersebar tentang cara Ayda Jebat  merangkul hadiah utama.
Ayda Jebat di dakwa bekerja keras untuk memenangi dengan mengundi diri.
 Namun, Ayda telah menafikan sekerasnya gosip liar itu dan menjelaskan tidak mempunyai masa untuk berbuat demikian.
Dalam telefon saya tiada sebarang aplikasi Astro atau Anugerah Meletop untuk undian online yang membolehkan saya mengundi diri sendiri. Malah saya sendiri tiada masa untuk berbuat demikian.
Buat Ayda semua kritikan yang diterima dijadikan pembakar semangat untuk beliau terus maju dalam industri hiburan tempatan.
Ramai yang tidak berpuas hati kerana Ayda masih mentah dalam bidang lakonan dan secara tiba-tiba telah memenangi kategori  utama setanding Johan Raja Lawak iaitu anugerah Top Top Meletop (Wanita) dan Artis Baharu Meletop yang sekaligus membawa pulang wang tunai berjumlah RM15,000.
Sebagai artis baharu dan sudah mendapat penghargaan,buktikan kepada semua pengkritik diluar sana yang anda layak untuk anugerah tersebut. Usaha sebaik mungkin agar anda tidak lagi dipandang rendah. Anugerah itu cuma bonus, apa yang penting bakat anda

0 Response to "Ayda Jebat undi diri sendiri untuk menang Anugerah Meletop Era."

Post a Comment

loading...