loading...
>
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close
>

Linda Rafar Model Terbaru Fareeda?



Beruntunglah menjuadi orang yang glamour ni.Menerusi Instagram Mawar, isteri Fizo Omar yang juga boss besar Fareeda ini memberitahu Linda Rafar merupakan artis penampilan khas untuk photoshoot Fareedea. Mungkin ini salah satu strategi pemasaran yang baru.

Caption dari Instagram Fareeda.




Terima kasih kak @lindarafar. Sudi bekerjasama dengan @fareedascarf sebagai artis penampilan khas untuk photoshoot FAREEDA. Terima kasih kerana kongsi pengalaman dan memberi nasihat kepada kami. Semoga kak linda terus tabah dari semua segi perkara.

Tapi kalau photoshoot sahaja dah dapat RM15,000, boleh tahan masyuk juga, kan? Mungkin kita semua dah boleh tukar kerjaya. Hihi. Nampak macam lagi cepat jadi kaya berbanding masuk MLM, eh?
Apapun, kami pasti cuma Linda dan pihak Fareeda sahaja yang benar-benar tahu mengenai bayaran tersebut. Bukan mahu menyibuk, cuma kagum dengan perniagaan bumiputera yang maju sebegini.
Oh ya, mungkin jumlah berkenaan disifatkan cuma amaun yang kecil sahaja bagi sesetengah orang. Tak kisahlah, yang penting rezeki mereka halal, tak gitu?

0 Response to "Linda Rafar Model Terbaru Fareeda?"

Post a Comment

loading...