loading...
>
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close
>

Laaa Rupanya Perempuan Boleh Jadi Alat Cas Bateri Smartphone!

Laaa Rupanya Perempuan Boleh Jadi Alat Cas Bateri Smartphone!




Beberapa gadis cantik ini telah menghiasi sebuah pameran teknologi di Bandung dengan berpakaian begitu unik dan menarik perhatian para pengunjung di acara itu.

Mana tidaknya gadis ini mengenakan pakaian dimana pengunjung boleh menggunakan perkhidamatan pengecas telefon bimbit mereka yang melekat di badan gadis ini.



Mereka digelar Charging Ladies dan pengunjung dipelawa untuk menggunakan pengecas yang terdapat pada badan gadis ini.

Gambar yang mula menjadi perhatian dan kini telah viral di sekitar media sosial Indonesia ini adalah salah satu strategi pemasaran kreatif yang dilakukan peserta di acara pameran Gajet tersebut.



Ujar pencetus kepada idea ini, Bayu Priawan berkata, “Apapun gadget-nya kami siapkan charger-nya, Kami mencoba menarik emotional engagement brand yang mau dipromosikan dengan pengunjung,” katanya.


Tidak menyangka pameran Charging Ladies ini mendapat perhatian dikalangan pengunjung lelaki, ujar Bayu Priawan lagi, “Tujuannya untuk mempromosikan produk atau dalam hal ini untuk dukung Pak Bayu. Wajar saja kalau ada yang mendekati untuk menggoda, tapi yang penting ada keinginan mendekati dan mengetahui produk kami.”

0 Response to "Laaa Rupanya Perempuan Boleh Jadi Alat Cas Bateri Smartphone!"

Post a Comment

loading...