loading...
>
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close
>

Hafiz Suip perlu setahun untuk pulih.

Hafiz Suip perlu  setahun untuk pulih.


Kecederaan slipped disc yang dialami oleh Hafiz memaksanya untuk terus mendapatkan rawatan selama setahun.

Biarpun pada asasnya kesakitannya semakin pulih namun atas nasihat doktor Hafiz perlu terus menjalani rawatan fisioterapi berterusan selama setahun bagi memastikan kecederaannya tidak berulang kembali.





"Biarpun perlu berulang-alik ke hospital dalam jangka masa setahun ini tetapi saya akur demi kesihatan saya," ujar Hafiz Suip dengan nada sedih. 

Untuk makluman, Hafiz terpaksa akur nasihat doktor untuk menjalani rawatan fisioterapi selama setahun di hospital akibat kecederaan tulang belakang (slipped disc) baru-baru in

"Kesakitan yang saya alami sebelum ini memang teruk dan Alhamdulillah sekarang saya semakin pulih dan mengikut semua arahan yang doktor berikan. 

"Pun begitu saya kini kembali aktif mengambil undangan nyanyian tetapi lebih berhati-hati dalam pergerakan," tambahnya. 

0 Response to "Hafiz Suip perlu setahun untuk pulih."

Post a Comment

loading...