loading...
>
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close
>

SHARNAAZ AHMAD IKHLAS TIDAK MAHU PIKAT KEMBALI SHILA AMZAH

SHARNAAZ AHMAD IKHLAS TIDAK MAHU PIKAT KEMBALI SHILA AMZAH

sharnaaz1

Rasanya semua pun dah tahu bahawa lagu ‘Masih Aku Cinta’ nyanyian Shila Amzah berjaya menjulang tempat kedua di AJL29 yang lalu.
Kami pasti korang pun mesti tahu kisah disebalik lagu tersebut kan? Namun, yang bestnya, Sharnaaz telah memberikan ucapan tahniah melalui laman Twitter kepada bekas kekasihnya itu.
Namun, beberapa hari lepas, Shila pula memuat naik video lagu ‘Masih Aku Cinta’ dengan tajuk baru iaitu ‘Tidak Ku Cinta’. Haaa, korang rasa kenapa?

Kita baling bunga dia baling ****

doc6enh1y2027soi6ug14p
Melalui laporan Melodi, Sharnaaz mengakui dia tidak menyangka reaksi dari Shila yang berbuat demikian selain menyifatkan ucapan tahniah tersebut ikhlas dan tidak mempunyai apa-apa niat tersembunyi.
Kita baling bunga pada dia, dia baling **** pada kita. Nak buat apa, kan? Itu cara dia. Saya tak nak tengok kawan-kawan saya jatuh. Shila sudah berada pada satu tahap yang sangat-sangat tinggi. Saya dan keluarga saya semua sokong  dia.

Sharnaaz tak mahu pikat Shila kembali

Sharnaaz-Ahmad-Tidak-Kisah-Hubungan-Shila-Amzah-Dan-Johan-As’ari-ROTIKAYA
Selain itu, Sharnaaz turut menafikan bahawa dia cuba memikat Shila kembali. Malah, dia berkata tindakannya menyampaikan tahniah telah mengundang salah faham antara dia dengan kekasihnya.
Hmm, kami pun tak tahu nak komen apa. Yang penting Sharnaaz dan kekasihnya kini sudah berbaik. Rasanya dah boleh tutup kot kisah cinta Sharnaaz-Shila ni. Mungkin mereka benar-benar dah tiada jodoh. Tak gitu?

0 Response to "SHARNAAZ AHMAD IKHLAS TIDAK MAHU PIKAT KEMBALI SHILA AMZAH"

Post a Comment

loading...